Zagłębienie w innowacje i biznes na 8. edycji Made in Wroclaw

Zagłębienie w innowacje i biznes na 8. edycji Made in Wroclaw

W czwartek, 24 października, rusza kolejna, ósma już edycja, jednego z czołowych wydarzeń Dolnego Śląska – Made in Wroclaw. Spotkanie, które odbędzie się we Wrocławskim Centrum Kongresowym, to nie tylko konferencja dla ekspertów, ale przede wszystkim platforma wymiany pomysłów mająca na celu dalszy rozwój gospodarki naszego regionu. Tegoroczne hasło „Stage of Knowledge” podkreśla znaczenie nauki i innowacji w kształtowaniu przyszłości Dolnego Śląska.

Na tegorocznym Made in Wroclaw najważniejszymi tematami będą nowe technologie, rozwijanie talentów i transformacja. Przedstawiciele firm takich jak Solventum, Nestle Purina czy 3M oraz eksperci z holenderskiego BrainPort podzielą się swoją wizją przyszłości i omówią kluczowe pytania dotyczące adaptacji edukacji do wymogów nowoczesnej gospodarki oraz przygotowania młodzieży do pracy w świecie opartym na wiedzy.

Made in Wroclaw 2024 składać się będzie z trzech głównych sesji tematycznych. Pierwsza z nich, „Stage of Knowledge”, skupi się na aktualnym stanie nauki i innowacji, zwracając uwagę na nowe trendy technologiczne. Następna sesja, „Triple Transformation”, będzie poświęcona trzem głównym przemianom – cyfrowej, ekologicznej i ekonomicznej. Trzecia i ostatnia część konferencji, „Road to 2030 – How to Stay in the Lead?”, przedstawi strategie utrzymania przewagi konkurencyjnej w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.

Na wszystkich uczestników czeka także bogata oferta Expo, gdzie można będzie zobaczyć innowacyjne rozwiązania technologiczne z różnych branż. Wśród wystawców znajdą się m.in. startupy, koła naukowe oraz firmy prezentujące najnowsze osiągnięcia medycyny, ochrony środowiska i inżynierii.

Podczas tegorocznej edycji Made in Wroclaw na scenie pojawią się młode firmy technologiczne, które będą rywalizować w Tech Contest. Dodatkowo, organizatorzy wprowadzili VC Demo Day – platformę umożliwiającą nawiązywanie kontaktów biznesowych między startupami a inwestorami.

Całkowity dochód ze sprzedaży biletów na konferencję zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym przez powódź mieszkańcom Dolnego Śląska. Jest to symboliczny gest podkreślający, jak ważne jest połączenie innowacji z odpowiedzialnością społeczną.