"Pitch Me Baby": Młodzi przedsiębiorcy prezentują swoje innowacyjne projekty inwestorom i widzom
Podczas ostatniej edycji wydarzenia zatytułowanego „Pitch Me Baby”, jaka miała miejsce w wieczór świętego Mikołaja, we wrocławskim akademiku Besecamp, młode talenty ze świata startupów otrzymały niepowtarzalną okazję, aby pokazać swoje biznesowe koncepcje. Wydarzenie to umożliwiło im zaprezentowanie swoich innowacyjnych projektów nie tylko ogółowi społeczności, ale także doświadczonym mentorom i potencjalnym inwestorom.
„Pitch Me Baby” jest unikalnym wydarzeniem, które oferuje młodym start-upom możliwość ćwiczenia i prezentacji swoich tzw. pitchdecków – szczegółowych prezentacji ich projektów – przed zainteresowanymi inwestorami, ekspertami branżowymi oraz mentorami. Jest to skoncentrowane przede wszystkim na rozwijaniu umiejętności efektywnego prezentowania swoich pomysłów.
Następnie po każdej pięciominutowej prezentacji następuje bezpośrednia sesja feedbacku. To ważny element wydarzenia, który umożliwia uczestnikom natychmiastowe uzyskanie szczerej i bezpośredniej oceny od obecnej publiczności. Ten wręcz natychmiastowy feedback pozwala każdemu prezentującemu zrozumieć, jak jego wystąpienie zostało odebrane przez obecnych, co pomaga w doskonaleniu umiejętności prezentacyjnych.
Wydarzenie „Pitch Me Baby” nie tylko skupia się na umiejętnościach prezentacji, ale także promuje networking wśród społeczności startupowej. Jest to również doskonała platforma do przyciągania uwagi potencjalnych inwestorów do swoich pomysłów.